¨°•♥ منتديات¨°•♥ جنه ¨°•♥

عزيزى الزائر/ة
انت/ى
غير مسجل/ه بالمنتدى نتمنى ان تنضم/ى
معنا فى اسرة منتدانا بالتسجيل
او اذا كنت/ى مسجل/ة بالمنتدى نرجوك/ى بتسجيل الدخول
¨°•♥ منتديات¨°•♥ جنه ¨°•♥


 مطلوب مشرفين على جميــــــع اقســـــــــــــام  
 منتدى جنـــــــــــــــــــه

    محشش يكتب مسلسل

    شاطر
    avatar
    Remas
    مشرفة حواء
    مشرفة حواء

    المشاركات : 95
    تاريخ التسجيل : 28/03/2010
    العمل/الترفيه : طالبة

    محشش يكتب مسلسل

    مُساهمة من طرف Remas في الأحد مارس 28, 2010 6:45 pm

    السيناريو بتاع الفيلم
    تخيلو الموضوع


    مدير الشركه قال للسكرتيره
    عندنا انا وانتي رحلة عمل
    لمدة اسبوع
    رتبي امورك ,,,



    السكرتيره اتصلت على زوجها ,,,


    قالتله ... عندي رحلة مع مديري اسبوع
    انت دبر امورك ,,,




    الزوج اتصل على عشيقته ,,,


    قال لها ... زوجتي بتسافر اسبوع خلينا نكون الأسبوع ده مع بعض ,,,








    العشيقه تعمل مربية لـ ولد صغير
    فراحت اتصلت على الولد ,,,


    وقالت له ... انا عندي شغل اسبوع كامل مش هقدر
    اجي عندك ,,,








    الولد الصغيراتصل على جده,,,


    قاله ... جدي المربيه عندها شغل اسبوع كامل مش هتقدر تجي عندنا خلينا كل يوم نروح مكان و نغير جو ,,,








    الجد طلع هو نفسه مدير الشركه ,,, اتصل على السكرتيره ,,,


    قالها ... الغي الإجتماع لأني مشغول مع حفيدي ,,,







    السكرتيره اتصلت على زوجها ,,,


    قالت له ... اتلغت الرحلة و أنا راجعه للبيت ,,,







    الزوج اتصل على عشيقته ,,,


    قال لها ... زوجتي مش هتسافر ما اقدر اشوفك ,,,







    العشيقه اتصلت على الولد الصغير ,,,


    قالت له ... لا خلاص ماعندي شغل وراح اجيك ,,,







    الولد اتصل على جده ,,,


    قال له ... لا جدي المربيه جاية خذ راحتك ,,,







    الجد رجع اتصل على سكرتيرته ,,,


    قال لها ... حضرى نفسك لازم نسافر للإجتماع ..!!








    وإلى الآن لم تحدد الحلقة النهايه...
    هههههههههههههههههههه
    avatar
    mon
    عضو مبدع
    عضو مبدع

    المشاركات : 607
    تاريخ الميلاد : 21/11/1994
    العمر : 23
    العقرب الكلب
    تاريخ التسجيل : 28/02/2010
    الموقع : فى كل مكان وزمان
    العمل/الترفيه : طالبه

    رد: محشش يكتب مسلسل

    مُساهمة من طرف mon في الأحد مارس 28, 2010 6:50 pm

    هههههههههههههههههههههه
    avatar
    Remas
    مشرفة حواء
    مشرفة حواء

    المشاركات : 95
    تاريخ التسجيل : 28/03/2010
    العمل/الترفيه : طالبة

    رد: محشش يكتب مسلسل

    مُساهمة من طرف Remas في الأحد مارس 28, 2010 11:02 pm

    تسلمىىىىىىىىى منورة فى المووضوع
    avatar
    فارس قتله الحب
    عضو مرشح للاشراف
    عضو مرشح للاشراف

    المشاركات : 308
    تاريخ الميلاد : 11/01/1990
    العمر : 28
    الجدي الثعبان
    تاريخ التسجيل : 17/02/2010
    الموقع : تحت الأنشاء
    العمل/الترفيه : جندى فى قواتنا المسلحه

    رد: محشش يكتب مسلسل

    مُساهمة من طرف فارس قتله الحب في الثلاثاء أبريل 20, 2010 1:53 am

    هههههههههههههههههههه
    على رأى المثل اللى بيقول
    يامحشيشين يكفيكوا شر الكمين

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد يوليو 15, 2018 11:07 pm